Handelsbetingelser – Webshop

Al salg sker af Kalles Kaffe ApS, CVR. DK30553225, Krimsvej 29, 2300 København S der driver og ejer www.kalles-kaffe.dk

E-mail: [email protected], [email protected]
Telefon: 42 45 23 33

Salgs- og leveringsbetingelserne gælder ved køb af varer på www.kalles-kaffe.dk/produkt-oversigt

Når man køber på vores shop, tilbyder vi muligheden for at man, efter købet er gennemført, kan foretage tilkøb til sin eksisterende ordre. Dette gøres ved at vælge ’Tilkøb’ på kvitteringssiden. Herefter modtager man en ny ordrebekræftelse med den samlede opdaterede ordre. Denne mulighed er tilgængelig indtil tilkøb-knappen ikke længere er klikbar.

Betaling

Vi modtager betaling med Dankort, Visa og Mobilepay. Beløbet trækkes først, når varen afsendes. Hvis du har bestilt flere varer og en af varerne er i restordre, trækker vi først betalingen for den vare, når varen afsendes.

Priserne er angivet i danske kroner og inklusiv moms. Oven i produktets pris skal tillægges prisen for fragt. Der pålægges ikke evt. betalingsgebyr ifm. valg af betalingsmetode.

Vi forbeholder os retten til at annullere ordrer uden forudgående varsel på grund af skrivefejl, tekniske fejl, ændringer i afgifter, udsolgte varer eller force majeure.

Levering

Vores varer leveres primært med DAO og altid direkte til den angivne adresse. Vi leverer pt. kun til Danmark. Fragtprisen udregnes automatisk i webshoppen ifm. med dit indkøb.

Fortrydelsesret

Fortrydelsesretten gælder kun for private forbrugere, der handler via www.kalles-kaffe.dk/webshop. Du har 14 dages fortrydelsesret gældende fra den dag du modtager din vare. Har du købt flere varer i en ordre, kan du vælge at fortryde købet af nogle eller alle varer.

Du har dog ikke fortrydelsesret ved køb af alle former for kværnet kaffe, da dette er en specialvare. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden vores samtykke. Ved fortrydelse af din bestilling, send os en mail til [email protected] Vi kvitterer pr. mail for modtagelse af din fortrydelse.

Returnering

Efter du har givet os besked pr. mail vedr. din fortrydelse af købet, bedes du straks sende varen retur til os. Du har selv ansvaret for varen i perioden efter modtagelsen. Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, såfremt returvaren ikke er egnet til gensalg.

Køber afholder selv evt. leveringsomkostninger. Pengene returneres med samme betalingsmetode, som benyttet ved købet – med mindre andet er aftalt. Og først når returvaren er modtaget.

Retur-adresse:
Kalles Kaffe ApS
Krimsvej 29
2300 København S
Att: webshop retur

Vi modtager ikke returpakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamation

Du kan reklamere over mangler ved varen indenfor 24 måneder fra leveringstidspunktet ved at henvende dig til os på [email protected]

Du bedes så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet med varen er. Din reklamationsret dækker fejl og mangler ved varen på leveringstidspunktet, du bør derfor straks tjekke varen tilstand ved modtagelse.

For varer med begrænset (anbefalet) levetid er din reklamationsret begrænset til den holdbarhedsperiode noteret på/ved varen.

Er din reklamationsret berettiget betyder det, at vi refunderer dine fragtomkostninger. Husk at varen altid skal sendes retur i forsvarlig emballage og få kvittering for afsendelse.

Klagemuligheder

En klage over en vare købt på vores webshop kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Har du bopæl udenfor et EU-land, kan du klage til EU Kommissionens online klageportal: http://ec.europa.eu/odr

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adr. [email protected]